Dec 9, 2011


okay hai,
aku taktau sampai bila dorang nak kata NO setiap kali aku nak keluar jejalan with my girls !
aku dah boleh agak dah what will they going to say.
always NO never will be YES !

habis apa motif aku kan dah habis SPM nak buat apa duk rumah !
nak keluar bukan main payah lagi !
im not 5, hello im 17 !!!!
sampai bila nak gini !
takkan dah sampai masuk kolej baru boleh en
haa yela jalan jalan dalam kolej jee
ya allah boring seh !

sedih ahhh giniiiiiiiiiiiiiiiiiii
adik aku boleh lak !
it is sooooooooooooooooo unfair !!!!!
just because imma girl i know how to take care of myself !
please mom dad let be enjoy mylife :(
trust me on this !
takkan asyik keluar ngan parents je,
kawan pun penting gak.

hmm lepas ni kawan kawan jangan ajak keluar tentu tentu tak boleh.
kena datang melutut ambik depan pintu baru boleh !
hurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr -___________- !

MARIISHRAFH (:

Daisypath Anniversary tickers