Apr 23, 2012

NEVER GIVE UP ON YOU



sayang..awak tahu tak apa saya rasa.saya terlalu jaga hati awak walaupun hati sendiri sakit.saya tak kisah semua tu sebab yang buat tu awak,awak orang yang saya sayang sangat.the one that i love the most.saya sentiasa perlukan awak dalam hari hari saya.because you always made my day.made my smile.i need you everytime.awak lah satu satunya orang yang boleh buat saya happy.sebab tu saya sayang awak.saya bagi sepenuhnya cinta dan sayang saya dekat awak.sepenuhnya saya bagi marissa.please,hargai apa yang saya buat untuk awak selama ni.semua yang saya buat untuk awak.untuk buat awak happy selalu dengan saya.saya tak suka awak bad mood tu semua.kalau awak badmood,automatik awak akan layan saya macam ni kan.thats why saya tak suka.kalau awak tak happy,saya lagi lah tak happy sayangku.macam diri awak tu diri saya jugak.kalau boleh saya nak sangat awak rasa apa yang saya rasa ni.setiap hari saya rindu kan awak.setiap hari saya fikirkan awak.never missed! saya takkan putus asa dalam hubungan ni.we've been so far sayang.please,awak sayang saya kan? tolong lah jangan buat saya macam ni.saya tak tahu apa salah saya sampai awak layan saya macam tu.hina sangat ke saya ni.awak tahu tak,awak lah perempuan pertama yang saya lamar nak jadikan isteri saya.semua yang saya buat kat awak tak pernah saya buat dekat orang lain sebelum.like you're my first and also my last.i'll make sure of it.i promise sayang.saya akan kahwin dengan awak nanti.saya akan bahagiakan awak.saya terlalu sangat sangat cinta dan sayang awak like i never did before.please,awak harapan saya sayang ;( kesian lah kat saya.saya sanggup buat apa je untuk buat awak happy marissa.saya dah anggap sangat awak macam isteri saya.i love you sayang.saya cinta awak.hanya awak sorang dalam hati saya.no one else.only you marissa.only you.trust me.only you,i promise sayang! dont leave me because i'll never leave you because you're the one that i want to be with,you're the one that i need the most,you're the one that i love the most.thats why i wanna MARRY YOU MARISSA SHAZANA BT MUSTAPHA.I PROMISE SAYANG! you're my everything.if you lose,i've nothing,nothing and nothing sayang.ingat,saya buat semua ni hanya untuk awak,awak,awak sayang.faham tak yang saya sayang sangat dekat awak like no else never did before.i miss our moments.ONLY YOU AND ME.


SAYA RINDU AWAK.SAYA SAYANG AWAK.SAYA CINTA AWAK.

MARIISHRAFH (:

Daisypath Anniversary tickers