Apr 18, 2012

26 Months With You.

















hai sayang,happy 26 monthsary sayang! terima kasih sebab awak masih setia dengan saya.masih sayangkan saya dan cintakan saya sama macam mana saya sayangkan awak dan cintakan awak.saya tak sangka sangat yang kita dah berhubungan lama sampai macam ni.jauh pulak tu.but its doesnt matter.the matter is,we're so meant to each other.saya happy sangat dengan awak sayang.nak sangat hidup dengan awak nanti.nak kahwin dengan awak sayang.itu janji saya dan awak pon dah tekad taknak laki lain dan dan awak nak saya je.hehehe! saya happy dengar awak cakap macam tu.btw,im happy with you sayang.awak happy,saya lagi lagi happy.you made my day,you made my smile.mmuuahhh! i hope so much that we're gettin married one day.sekarang ni pon saya dah anggap sangat awak macam isteri saya :) saya,awak punya dan awak,saya punya.Lots Of Love from me.i love you Marissa Shazana,always love you.no matter what,you'll always be mine.the best thing thats ever been mine.Sincerely your love,Amirul Ashrafh.

MARIISHRAFH (:

Daisypath Anniversary tickers