Apr 17, 2012

Only You.

sayangku marissa shazana.heheh! saya saje je update blog ni.takde keje.saje nak luahkan perasaan saya dekat awak ni.sayang,awak tahu tak,you're the best thin thats ever been mine darling.i've felt in love with you when the first time i saw you.mula mula saya kenal awak,saya dah start sukakan awak sayang.saya tak tahu kenapa.like awak ni macam akan jadi saya punya jugak.then saya dapat tahu awak dah ada BF masa tu.so saya pon macam patah hati.then tak lama lepastu,awak kata BF awak macam ada perempuan lain.so saya pon ada hati balik kat awak.then saya happy gila.hahaha! then malam tu kita YM.sampai pukul 1 lebih..kita dah tak tahu nak cakap apa.then saya macam malu malu nak cakap ni.."awak...can you be mine" then awak terkejot..lepastu saya cakap lah yang saya dah lama suka awak.then awak pon sama.hahaha! saya happy gila masa tu.lepastu saya nak awak jadi GF saya.awak pon terima.hehehe! saya happy sangat malam tu.tak boleh tidur.sampai lahhhhhh...sekarang..we were still together,no matter what,we're always together sayang.dont worry,saya sayang awak sorang sahaja.saya janji saya akan setia dengan awak.awak pon janji tau!! saya taknak pergi dekat orang lain dah.dan awak pon ada cakap macam ni dekat saya kan.okay,saya pegang kata kata awak tu sayang.saya harap sangat sangat saya dapat kahwin dengan awak nanti.saya harap sangattt! dapat hidup dengan awak.habiskan masa hidup saya dengan awak nanti.saya taknak kita jauh jauh dah.saya nak awak dengan saya selalu dekat okay.i promise.i love you always sayang,always.you're my one,my only,my sunshine,my love,my heart,my everyhthing.u lose,i've nothing.i'll lose everything.promise me ya,just stay with me.Lots Of Love from your AA-Amirul Ashrafh :*

MARIISHRAFH (:

Daisypath Anniversary tickers