Apr 16, 2012

MOMENTS :)

hai sayang,ini yang kedua tahun kita jumpa kan sayang.ini lagi lah best.sebab satu hari kita luangkan masa sama sama! the whole day sayang.hahaha! penat berjalan tapi happy sangat sangat.kita makan sama sama.jalan sama sama.gurau gurau.hihihi! i love that! i miss this moment.soo muchh sayangg! ini lah first time saya tengok wayang dengan awak.duduk sebelah awak gelap gelap.lalalala.sambil pegang tangan awak.alahai.hihihi.i love to kiss you sayang.awak wangi sangat masa tu.jangan kembang eh! :* saya tak boleh lupa hari tu.best sangat masa tu.awak pelok saya.saya pelok awak.kiss awak :) saya macam nak ulang balik masa tu.tak lepas pegang tangan awak.then awak ingat tak masa ni kaki saya sakit.then kita duduk sekejap.kaki saya memang sakit pon masa ni.hewhewhew.then saya bisik kat telinga awak *nak kiss nak kiss* heheh! alahai.tak boleh lupa tu.lepastu kita amek gambar.then jalan jalan dekat luar.duduk sekejap.sampai malam.then nak balik,saya belikan awak gelang.saya harap awak jaga gelang tu baik baik tau! jangan hilangkan.heheh! then saya hantar awak balik.masa malam malam tu dalam kereta,saya pegang tangan awak.kiss tangan awak.awak macam tak selesa masa tu.takpe i faham.then dah sampai rumah.awak pon balik.saya macam nak kiss lagi je :( saya nak sangat hantar depan pagar rumah awak.tapi tak boleh.btw,i had a great time with you sayang.just smile for the whole day and reason why i was smile because of you.heheh! saya cinta awak sayang.i love you always.sincerely from your love one,M.AMIRUL ASHRAFH BIN RAHMAT :*










marissa shazana,do you remeber this? hahaha! this is our first met.tak sangka sangat masa ni kita jumpa kan.macam mimpi je but its true.saya macam tak percaya yang awak ada kat depan mata saya masa first saya nampak,you were looks so cute sayang.i love the way you lay your head on my shoulder masa tu.hehehe! itu yang saya nak tu,saya tunggu je.and in the end,you baring jugak dekat bahu saya while holding your hand.and masa dekat eskalator tu,nak naik tu,ingat tak saya kiss kepala awak.first time i kissed you.i just cant believe it my dear.lagi-lagi bila dekat starbucks tu,kita kongsi air.alahai,then cakap-cakap via text.malu malu konon.heheh! yeah! the best moment ever sayang.our first met! i love you always sayang,i promise.no one else but you,only,MARISSA SHAZANA BT MUSTAPHA.




MARIISHRAFH (:

Daisypath Anniversary tickers