Apr 15, 2012

hai sayang.lama sudah kita tidak ketemu.saya rindu sangat dekat awak sayang.sangat sangat rindu awak sayang.bila agaknya kita boleh jumpa.hm sayangg,saya tahu saya ni banyak menyusahkan awak.selalu je buat awak takde mood.tu semua sebab saya terlalu sayangkan awak,cintakan awak marissa.can you just be mine forever? i want we make it last forever my dear.please,dont ever try to leave me.just be with me okay sayang.im holding your hand my love.never leggo of you.i dont know how to describes my feeling to you.so much to describes.i love you so much marissa shazana.bila saya bangun pagi je saya ingat awak.makan je ingat awak.every moved im always thinking bout you.every second.every hour.everyday.everynight.every breath that i take.please sayang,dont leave me breathless.just love me for who i am.no matter what,i'll always love you without no doubts.please okay.is that too much what im asking for? like you said,awak dah tekad taknak pergi dekat orang lain.awak nak dengan saya je.awak dah janji.dan saya pegang kata-kata awak tu and janji awak.never foger.you're such a luckiest girl because you have me that someone love you for who you are,yang terima awak seadanya.seadanya.dont worry,kahwin nanti saya akan habiskan masa hidup saya dengan awak je.saya akan buat awak orang yang paling happy nanti.but what we have to do is just waiting for that day.its will come.dont worry."doa yang ikhlas dari hati pasti dimakbulakan ALLAH" :) okay lah,thats all.sebenarnya banyak lagi.like i said.theres are so much to describes bout my feeling for you.hehehe! btw,enjoy your read.i love you always,only you,MARISSA SHAZANA BT MUSTAPHA.sincerely from your love,M.AMIRUL ASHRAFH BIN RAHMAT :*

MARIISHRAFH (:

Daisypath Anniversary tickers